Gebeliğimin başından beri gynoferon kullandım geçen ay da doktor değiştirdim ve ilacım bitirmişti gynoferon yazar mısınız dedim doktorum da gynoferro sanol yazmış eczaneden alınca farkettim ikisi de aynı mı acaba yazdığını mı kullansam yoksa değiştirtsem mi başından beri kullandığım ilacı mı yazdırsam