onemomy yani canım şimdi sağlıksız gebelik diyemem burda neöer neler okuyoruz yani adet olup hamile olduğunu öğrenen sağlıksız denip doğum yapan birsürü hikaye var o yüzden bebeğine sım sıkı sarıl tamammı zaten sağlıksızsa inanki en başından belli etmesi daha iyi olur rabbim hayırlısını versin benim mesela beta ilk başta gayet güzel yükselmişti ama sonra yükselmesi bozulmuş büyük ihtimal lekelenmeler başladı 8 haftalıktım kanamam başladı ve düşğk yaptım yani bir lekelenmen kanaman olnadığı sürece son ana kadar bekle canım zaten doktorlar en iyisini biliyorlar ben kananam varken bile hep dua etmiştim lütfen gitmesin diye ama hayorlıso böyleymiş şimdi 11 aylık kızım var🙏