Asel12344588 riski bir hamilelik olmadığı sürece son zamanlarda bol bol yürüyüş öneriliyor Ve aynı zamanda Doktorunuz da uygun görürse evde YouTube’dan ona göre spor videoları var onları açıp yapabilirsiniz mesela benim yaptığımı kesinlikle yapmayın ama benim şöyle Olmuştu 38. haftanın sonunda doktora gittiğimde açılma ya da hiçbir sancım yoktu halıları yıkamaya vermiştim onların geldiği gün yerleri eğilerek sildim ve bir yoğunluğum vardı onu da balkonda Kendim yıkamıştım o gece benim ağrılarım başlamıştı doktoru aradığımda birkaç gün önce geldin açılma ya da ağrın yoktu yalancı sancı olabilir ama hastaneye gel dedi hastaneye gittim dört santim açıklığım vardı yani 39 + 1’de doğumum oldu ama kesinlikle bunları yapmayın Allah korusun zararlı da olabilir dediğim gibi daha uygun sporlar var ve yürüyüş bunlar doğumu kolaylaştırıyor bir de son zamanlarda korunmasız ilişkiye tavsiye ediyor doktorlar