Kızlar merhaba. Geçen ay hem idrar yolu enfeksiyonu hem de gebelik için soğan suyu içmiştim. Normalde reglim 10 gün sürüyor geçen ay 6 günde kesildi. Yumurtlamam ve reglim 7 gün gecikti ve farklı zamanlarda 3 4 gün yumurtlama yaşadım. Yani dengem düzenim alt üst oldu. Bu ay da idrar yolu enfeksiyonu yaşamamak icin soğan suyu içesim var ama yine düzenim bozulur diye tereddütte kaldım. Acaba ilk defa içtiğim icin mi düzenim bozuldu belki bu ay düzenim bozulmaz. Soğan kürünü uygulayıp bunun gibi durumlar yaşayan var mı? Sizce icmeye devam etmeli miyim?