Leylagny Kızlar merhaba 12+1 iz bugün çok şükür Dr her şey yolunda dedi cumartesi kntrolum vardı bugün bel.agrim oluyor vuruyor gidiyor sizde de böyle şeyler oldu mu ilk gebeligim haliyle korkuyor insan
Asi_07 Leylagny 11+6haftalık benimde belimde iki gündür ağrı var özellikle fazla ayakta durunca ikinci gebeliğim normal olduğunu biliyorum bebek ve rahim büyüdükçe haliyle ağrıda oluyor Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı🤲
Booksandcats Ben de sizin haftanızdayken bel ağrısı çok yaşamıştım bir de düşüğüm olmuştu önceden aynı ağrıya benzettim sürekli doktora gidiyordum ama rahim büyüdüğü için ağrı çok normal demişti doktorum