Mikrofon0 Srfe01 şuan 35+4 kontörlüm var öğlen bakalım kaç kilo olmuş 27 Haziran da 2.040 dı bana az gibi geldi de doktorun normal demişti bakalım şimdi ne kadar olmuş
1prensesannesi__ Srfe01 35+2de 2800 dü gecen hafta bu gun tekrar gidicem 36+3üz 1 haftada ka kilo aldi merak ediyorum 😃
Srfe01 aslanmom__ masallah benimkide öyleydi de iki hafta öndeydi 2850 dedi bana dün kontrolüm vardı normal dedi acaba haftasıyla uyumlandi mi diye düşündüm bende
aslanmom__ Srfe01 şekerim yok ama suyum fazla suyu fazla olanların bebeğide iri oluyormuş bir yandan şöyle düşünüyorum bende eşimde çok iri kemikliyiz yapılıyız acaba genetik de olabilir mi diyorum sizde varmı öyle bişey
Gzdeaziz aslanmom__ genetiktir bence ya benim 2 hafta önden gidiyor suyu iyi fazla değil ama gebelik şekerim var ondan diyo ben iriyim eşim de maşallah boylu poslu sağlıklı olsun da dedikleri kilodan az doğuyormuş genelde
Srfe01 aslanmom__ yok canım eşimde bende minyonuz ama ilk oğlum da 4200 doğdu dayımız iri kardeşim yani ondan sanırım zaten genetik dedi doktor suyum da fazla değil şekerim de yok
Mervecemiray aslanmom__ ya peki doktorunuz bu konuda bişi dedi mi benim de şekerim çıkmadı kendi kilom baya fazla bebek normla dedi suyu fazla dedi ama bi risk var mı söylemedi
1prensesannesi__ Srfe01 genelde haftalik o kadar oluyo zaten 😃 ama bizim önden gidiyomus insAllah fazlasi olmaz doktor bebek iri demisti 😃
Gzdeaziz Srfe01 ya bilemiyorum çoğu eksik doğuyor yazıyor maşallah benimki de sizinki gibi tosuncuk olacak kesin😃😃😃
1prensesannesi__ Srfe01 ben geldim 3 kilo olmus dedi doktorum 😃 200 gr almış hemen şimdi bile gelse iyi olur ama gelcek gibi degil dedi haftaya tekrar kontrol 😃😃
Srfe01 1prensesannesi__ tam dediğim gibi 200 gram mi almış 😂 maşallah bebise gelmesinler daha ya ne kadar dursalar o kadar iyi 38 e kadar yolu var hatta belki 39