GuzelMelegimm Philips avent biberon aldık. Hiiç gelmiyor. Yarım saat tutuyoruz hiiç 1 ml bile ilerlemiyor. Hangi biberonu alalım. Ya da bu biberon sizinde mi öyle
aslanmom__ GuzelMelegimm bizde plips avent aldık fakat bebek çektiği anda geliyor bebek numara yapıyor olabilir . İçiyormuş gibi gözüküp içmiyordur . Takip edin arada kaşıkla verin hatta . Anne göğsüme en uyumlu avent zaten diğerlerinde meme reddi yaşayabilirsiniz
Rabiul GuzelMelegimm bende de aynı sorun oldu yarım saat tutuyorum emiyor ama gelmiyor ucunu sıktım baktım deliği gayet açık kapalı değil tekrardan verdim bu sefer düzeldi içmeye başladı
Kubrabsyg GuzelMelegimm tommee tippee Ben bebeğime bunu kullandım şuan tekrar hamileyim gene bundan alacağım dereceli Hemde fiyatı da gayet uygun çok memnun kaldım ben