hubanurozbas- evet onları çok yaşadım şimdi adet donemim bittiya o azaldı ama bu alttan ağrılar başladı dün bütün gün kasıklarım batiştı
Betam adet günümde 47 iki gün sonra 87 çıktı daha da kan vermedim o olmasa zaten bı belirti verir keseyi görmeye giderim artık adetimden 1 hafta geçti sizce gitsem keseyi görür muyum