Ozlmminiko merhaba hanimlar umarim sizlerinde hersey yolunda devam ediyordur sureciniz 🙏🏻 Bebeklerinizin kilo ve boylari ne kadar oldu buyuduler mi ☺️
HillKse Ozlmminiko tam 33 haftalığım 1 Mart gözüküyor Doğum ama Şubat sonu gelse ne güzel olur 😂 dün gittim doktora 2100 olmuş kilosu haftası ile uyumlu dedi doktor 🙈
Kumral60 Ozlmminiko Biz variz canim 33+3 olduk gecen hafta 1250 grm di bu hafta da grip olduk onu atlatmaya çalışıyoruz.
Vasfiye Ozlmminiko bizimde bugun vardi doktor randevumuz 25 haftalik 2500 gr hersey yolundaymis cok şükür
Meddythemama B32+2 yim 2 gün önce 1972 gramdı. Dün yalancı sancı yüzünden hastaneye gittim. 😷 yalandı şakaydı derken doğuracaz az kaldı 😀
Turkanzimba Bizde hastanede yatıyoruz tansiyon için 37. Haftada nasipse doğum olcak dayanirsak tabi geçen hafta 32hafta yani 2200 gramdi bakalım kaç olduk
Ozlmminiko Turkanzimba benimde tansiyon sınırlarda dolasip duruyor 🙄 kontrol altinda olcum yapiyoruz surekli sag salim su gunleri atlatmayi nasip eder etsin Allah 🙏🏻
HasretEmre 32+2yiz bizde 27şubat gibi gözüküyor 2000gr olmuşuz 👧 benimde bu sabah sancım vardı karnım o kadar çok ağrıdı ki yalancı sancıydı sanırım geçti sonra
Kumral60 Ozlmminiko Bu kilolar degisio hep canim 29 da gittiğimde de onde gidiyordu gerci bize benzerselerde minyon olurlar😁😁 su ay bir gecse hayirlisiyla.
MelodyFairy Kumral60 değerlendirme yaptım ama bilmiyorum ya eşim yarın nöbete gidecek ertesi gün 5 de gelecek Geldikten sonra akşamına yine değerlendirsem olur mu