Yeniyeniden kimyasal olup olmadığını ilk verdiği kan sonucuna göre anlayamayız yaşayan biri olarak söylüyorum başta gayet iyi arttı değerim ama sonra düştü arkadaşı da bu şekilde korkutmazsanız keşke
Esrakrc 2 gün sonra tekrar kan ver canım yükselmesi önemli ilk değerden çok geç döllenme olmuş olabilir kızımda adetim 6 gün geçmişti kan değerim 36 idi 3 hafta geç döllenme olmuştu adetim de gayet düzenliydi 28 günde bir oluyordum içini ferah tut sağlıkla yükselir inşallah 😇