Nurbozdag08 Kızlar 20 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim devlet hastanesine gidiyorum. Çocuğun eşiği aşağıda bi sonraki kontrolde tekrar bakalım ona dedi. Zamanla yukarıya çıkabilirmiş ama hiç böyle durum yaşayan var mı
nununundunyasi Nurbozdag08 20 hafta erken bir süre yukarıya çıkması için yeterli süre var, gün içinde siz de ayaklarınızın altına yastık koyarak istirahat halinde olmanız gerekir. Enfeksiyon varsa mutlaka ilacınızı kullanmalısınız