Merhabaalaar tüm bebeklerini bekleyen annelere sevgilerimle,size kendim denediğim ve çok işe yarayan bir tavsiye ile geldim belli mi olur belki hayır dualarınızı alırım. Ben midemden geçirdiğim bir operasyon sonrası son 6 yıldır düzenli mide koruyucu kullanan ve su bile içse kusabilen hep midesinden sorun yaşayan biriydim. Sonra gebe kaldığımı öğrendim(çok şükür) tabii ki doktorum hamilelikle birlikte hemen mide koruyucumu kesti en azından 3.aya kadar kullanmak yok dedi 😭 ve benim için inanılmaz zor günler başladı,sürekli bulantı sürekli mide yanması ve sürekli kusmaya başladım. Zaten ilaç içmediğimde böyle şikayetlerim vardı hem ilacı bırakıp hem hamile olunca 2-3 katına çıktı ve denediğim şeylerin hiçbiri de fayda etmedi(aç karnına bir kaşık tahin yemek,elma sirkeli su içmek,çeşitli mide ilaçları(gaviscon,rennie vs). Taa ki eşim araştırıp süt de iyi geliyormuş diyene kadar. Başta reddettim bende ciddi gaz problemi yapıyor çünkü normalde,laktozsuz süt aldık. Allah’ıma bin şükür tamamen geçmede de şikayetlerim %80 oranında azaldı. Sabahları aç karnına 1 bardak laktozsuz! Süt için arkadaşlar.. inşallah deneyen olursa çare olur,hepimize kolay ve sağlıklı bir gebelik süreci dilerim 🙏🏻