snms evvalYildizzel kızım olsaydı Almila yada Azra koyacaktık Almila al yanaklı demekmis Azra iste el degmemis ayak basılmamıs toprak delinmemis inci demekti yalnıs hatırlamıyorsam 💕😊
2kizannesi- evvalYildizzel Ahsen, Lina, Melis, Asel 😇 Bi tane daha vaar ama onu demem 😂 Kocamı ikna edersem o ismi koyucam 🙈🥰🤪 Ahsen istiyorduk ama yok diyo eşim Melis de çok güzel ama Ben farklı istiyorum
Heisenberg evvalYildizzel Benim adım😍 Dilara. Gönülalan-Gönülçelen demek. Tarihçi bir hocamızda adımın eski Türkçede anlamının güzel kadın demek olduğunu ve hükümdar eşlerinede söylenen bir isim olduğunu söylemişti☺️ Fikir olsun🎈
snms Heisenberg İkinci cocugum kız olursa Dilarayı favorilerim arasına aldım ne güzelmis anlamı öyle 💕😂
Heisenberg snms ama baştan uyarayım ilkokul döneminde dilara gazel düştü bağlara diye dalga geçecekler🤦🏼♀️😅
snms Heisenberg ikinci cocuga daha baya var belki o zamana kadar unutulur o şarkı 😂😂😂😂 ayy cocuklar cok acımasız ya her isme bisey bulup dalga geciyorlar 🤦♀️
2prenses_masal-oyku Heisenberg masal koyucaz bizde bi kocaman adam kalkmış diyoki uzman çavuş oda eşim gibi bana bir masal anlat baba diyip güldü yaa 😂 bende istemiyorum şimdi ama eşim zorluyo olsun diyo
Kardii Şuan oğlum olucak ama nasip olurda kızım olursa hayırlı zamanda Çisem Dua koymayı düşünüyoruz eşimle oğlumun ismini ortak karar verdik Mehmet Poyraz olarak kızımın isminide ben karar verdim 🙂 Anlamı ise Çisem : çiselen yağmurdan geliyor Dua' da edilen dua yani benim çok hoşuma gidiyor 💕
2kizannesi- Heisenberg Yaa bu dalga geçme konusu yüzünden Ahsen istiyorduk vazgeçtik ahseen var ya sen diye dalga geçerler 😂😂😂
evvalYildizzel berrakezgi kardeşimin adı zülal çok ahlaklı terbiyeli mütavazi bir kişiliği var herkesin gözdesi öneririm 😍
Mervebektass evvalYildizzel Afra güzel isim birde elis var almina elis güzel uyuyor mesela ben hep bu ikisini istedim babamızda elif sahra istedi babamızın dediği oldu ama 🙊🤗
evvalYildizzel Mervebektass elisi bende çok begeniyordum ama anlamı tekmelemek tepelemek oluyor benim aslında ilk favorım elis naz dı ama anlamı güzel olmayınca elisa olsun onun anlamı güzel dedk bu defa arastırdık elisa da hristyanlar çok kullanıyormus hoca koymayın dedi çok üzüldüm elizabeth ten geliyormus
Zynur16 evvalYildizzel ben Zeynep ela koyucam göbek adınıda Ceylin istiyorum eşimin göbek adını nazmi koymuşlar😊