drn5410 Hanzde benimde 25+4 ama hep geriden geldi haftaya gideceğim bakalım haftasını yakaladı mi bilmiyorum 🥲
drn5410 Hanzde bende öyle düşünüyorum tansiyon sorunum yok zaten çok şükür. Sizin neden geriden geliyor sanki öyle dediniz .. bide şeker yüklemesi yaptırdınız mi