Hanzde aynen öyle çok şükür 🥰 bakım/banyo grubu kesin tam olsun mutlaka küvetidir şampuanıdır tarağı havlusu vs bunları tamamladım. Kış bebesi diye ortalama fiyatlı bi ateş ölçer ekledim ben, bir de burun aspiratörü. Emzirme grubunda gümüş kapağı kesinlikle önerdiler sadece onu aldım krem vs almadım doğru emzirmeyle hasarı minimuma indireceğimi düşünüyorum. Sadece 1 emzik ve 1 biberon alıp aldığımı bile unutucam. Hastane çantasında mutlaka kaşık biberon olmalı diye düşünüyorum. İşe geri döneceğimiz için göğüs pompası önemli bence. Emzirme yastığı ilk zamanlar epey rahat ettiriyor. Seyahat grubu tamamen sana kalmış zaten ana kucağı, arabası, sling filan ihtiyaçlara göre. Gebe okulunda ebemiz ilk zamanlar emzirme atleti kullanın sütyen kullanmayın demişti 2-3 tane emzirme atletin mutlaka olsun aklıma gelen ince nüanslar bunlar :)) eklemek istediğin bir şey var mı 🥰