Gamzeeadnx 3 yaşında kızım var maysa❤ allah nasip ederse oğlum olacak 5 aylık🙂 kız kadar erkek için isim seçmekte zormuş🙃aklımda bir kaç isim var Yunus emre Yavuz selim Ali Uras Bilemiyorum 🙃 birşeyler önerirsiniz diğer annelerimizede fikir olur☺
NilsunThmz Uras tek başına bence çok güzel bir isim. Ali uras olunca havası biraz kaçıyor bence :D Ekin ismi de benim hoşuma gidiyor fikir olabilir size
Nrslkrky Fundabg beni kocam bey uras ı kabul etmiyor abisinin adı uğur diyorum ona uysun yok kafayı yedirticek bana resmen
Harikuladeee Bizde kararsızız Kayra uras Kayra eren Umut kayra Hala netleşmedi 34 haftadayız doğunca görelim de öyle mi karar versek diye düşündük
Canlarrr Harikuladeee ben sadece gördüğüm için söylemek istiyorum Kayra isminin anlamı putluktan geliyor koyanlar tabikide var bizde çocuğumuza koycaktk anlamına bakınca vazgeçtik yinede tercih sizin sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🤗
Gzm34 Nrslkrky benim kocam da uras’ı kabul etmiyor asla istemiyor:( ne ettiysem olmadı maalesef ısınamadım bana kötü geliyor diyor sevemedi ismi.
Gemeze Benim oğlumun adı Bulut Arel bence dünyanın en güzel ismi❤️ sizin kızınızın ismi de Maysa’ymış oğlunuzun ismini de Bulut koyun Maysa ile Bulut olsunlar😊