Kızlar iş yerinde sanırım tuvaleti çamaşır suyu ile yıkamışlar. Tuvaletin camları full acıktı tabi bir de 8 den önce yıkamışlar. Ben 8.30 gibi lavaboya gitmiştim kokusu geldi burnuma tabi mecbur tuvaletini yaptım ama içim hiç rahat değil sizce bir şey olur mu. Ben evde asla kullanmam kimyasal falan ama iş yerinde haberim bile yoktu girdikten sonra geldi kokusu.