Keşke 2 li tarama yaptırmasaydın canım ya doktorum çok ısrar etti ben yaptırmadım çevremde ikili tarama yapıpda down sendromlu denip normal olan o kadar çok kişi vardı ki asla yaptırmadım hem benim hemde bebeğimin içerde huzursuzluk yaşatmak istemedim ayrıca Allah vergisi aldırma çok büyük günah olduğu için boşa yaptırmak olurdu neyse doğduğunda elhamdulillah veren Allaha bin şükür diyip kabullenecez canım ☺️