Hazucak 8 haftalığim suan epix xr onerdi benim doktorumda daha once kepra kullaniyordum kanda daha uzun sure kaldigi icin epix xr gectik kadin dogum doktorum kar zarar dengesinde oldugunu aoyledi epilepsi ilaclarinin daha bugun nörolojii doktorumda hamilelik esnasinda kullanabilecegin en zarar ilac oldujlarini soyledi ilk gebe kalmayi planladigimda direkt olarak doktorumla konusmustum bir problem olur mu diye ayni sekilde yine tekrsr etmisti sansliyim ki cok iyi bir doktorum var