Canlarrr cuma doğum oldu pazar öğlen çıktım 2 gün yatırıyorlar genellikle. Eşler sadece ziyaret saatindr geliyo taburcu olurkende güvenliğin orası var oraya gidiyoruz oraya çıkabiliyor. Odalar iki kişilik ben iki kişilikte kaldım ertesi gün taburcu oldu tektim rahattı baya tek kişilikte var ama az olduğundan denk gelmeye biliyor. Personel amaliyathanede falan iyilerdi güler yüzlü ilgiliydiler odada ilgililerdi yani bi sıkıntı yaşamadım denk gelen peraonelle ilgili olanda var normal olanda