Merhaba 2 gün önce doğum yaptım ,bugun öğlen hastaneden çıktık eve geldik,2 kez bez degisimi yaptik ikisinde de idrarında kan vardı.Acil hastaneye gittik kan ve idrar kültür testi yapıldı ama idrar 5 güne çıkacak.Yarin da ultrason çekilecek.Basina böyle bir şey gelen var mı?Doktor yoktu telefon ile gorusebildi..Ya sıcaktan ya da enfeksiyondan dedi.Meme almıyor henüz mama ile besleniyor.Korkuyorum ciddi bir sorun olabilir mi?