Mucizebekleyis0
Merhabalar 7-8 haftalık gebelik olması gerekirken usg ölçümü ile 6+3 gebelik durumu var.Ara kanamalar ve lekelenmeler olmakta.Progesteron kullanıyorum.Doktor bebegin kalp atışlarının ıyi olduğunu yalnız kesesinin küçük olduğunu söyledi.Bu sebepten ilk 3 ay düşük yapma ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi.Düşük olmasada daha sonra bu durumun düzelebileceginide soyledi.Takip edilicek.Kesenin küçük olması beni cok korkuttu ve üzdü.Sizlerdede aynı sorunu yaşamış olan var mı?şimdiden teşekkürler💗
Mucizebekleyis0
Arkadaşım için soruyorum kızlar ❤️❤️❤️🤗
Burcu91
Benm basima gelmedi ama yaticaksin sureklo kuzm yardim edecek biri olcak yaninda fazla ayaga kalkmamani onerrim genelde dusuk.riski olanlar boyle yapiyor insallah yapmaz arkadasin dusuk rabbim yasatmasin o duyguyu
Mucizebekleyis0
Burcu91 inşallah canım ya 🤗