Zumrazu nurseda11 canım bende yaptım böyle çıktı gösterdim test bozuk başka yap dediler onda da çıkmadı kan verdim bugün degilmişim adette iki aydır olmuyorum yaşım 30 ama sen adet günün geçince yap en iyisi ilk idrarinla yap daha çabuk cikar
myavocado nurseda11 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Eftelya-129 nurseda11 sol üst köşede 3 çizgi oraya girin resim yükle yazıyo ona bas yüklemeye devam et bsy cikicak onada bas resimleri seç kutucukları işaretle devam et sonra çıkan linki kopyala bas çık ordan bu bölüme gel ve buraya yapıştır canım
sevvalak nurseda11 Hamilelik var gibii ama bir erken gebelik testide almanı tavsiye ederim 🫠 Şimdiden hayırlıı olsunnn
gizem3435 nurseda11 bana var gibi geldi şimdiden hayırlı olsun. Kan verirseniz düşük de olsa çıkar kesinleştirmek için bir an önce kan verin.
nurseda11 2Princess1Mom adetime 2 gün var dayanamadım yaptım ama bu gün 4 tane test yaptım onlardı atayımm fazla belli değil ama gözüküyor gibi bişeyler🥺
2Princess1Mom nurseda11 İlk attığınız test bozulmuş gibi geldi ama diğer attıklarınızda 2. Çizgiyi silik bir şekilde görebiliyorum. Yine de en doğru sonucu kan tahlili ile alırsınız. Hayırlı olsun ❤
Zumrazu nurseda11 acile gitseydin ben şimdi kan verdim geldim çıkmadı ama adette olmuyorum sabaha kadar heycanla bekliceme ama neyse az kalmış az sabret😀eğer çıkarsa hayırlı olsun çıkarsa bana da haber et olurmu tanimasamda sevinirim adina
Eftelya-129 nurseda11 sabah oldu bile bnde silik çizgi gördüm bnce vardır gidip kan verin çıkar inşallah