Arkadaşlar merhaba , bazı tartışmalarda annelerin hamileliğinin son haftalarında hatta bazen 20.ci haftalarından göğsünden süt geldiği yazıyor . 35,ci haftamdayım bugune kadar hiç böyle birşey olmadı . Bu benim sütümün geç geleceğinemi işarettir . Uyarıda bulunmak da istemiyorum riskli oldugu işin fakat merakımdan bir iki kere denedim hiç birşey yok sizce normal mi ?