Sumeyye0 merhaba, sancı odası tek kişilik yanında kadın refakatçi alabilirsiniz 1 kişi, doğum başlayınca refekatçini çıkartıyorlar o odada doğum yapıyorsun daha sonra yoğunluk var ise 2 kişilik oda da yok ise tek kışlık oda da kalıyorsunuz. Hastane gayet iyi gönül rahatlığıyla orda doğum yapabilirsiniz