Rumem Kızlar bebek arabası önerirmisiniz ya ama kullanan annelerden öneri istiyorum pusetli olanları tercih etmek istiyorum fakat kimse önermiyor ağır kullanışı zor diye ama ben ayrıca pusette almak istemiyorum olmuşken set olsun yani kafam karışık işte
Daisyy000 Rumem Kraft onyx kullanıyorum önermiyorum. 1 yaşında oğlum. Araba resmen dökülüyor, freni bozuldu,ellerimle tuttuğum yerler komple soyuldu,soyuk soyuk berbat duruyor.
1prensesannesi__ Rumem disarida kullanmadm ama aldigim takimi tavsiye ederim elele mido2 aldim puseti ile set puset ve port bebe ayri takilip kullaniliyo portbebesi uzerindeyken kapanabiliyo diger sepet gibi olanlardan degil daha hafif kapattiktan sonra valiz gibi cekerek tasinabiliyo ev icerinde deneme yaptik 8 yasjndaki kizim 1 hafta boyunca oyuncak bebek gezdirdi icinde 😃 o bile cok rahat kullandi diyebilirim
M-Urass_Mom Rumem Ben bayağı bir araştırarak Kanz’ın X-Go Plus modelini tercih ettim. Kesinlikle tavsiye ederim 💕 Puseti aynı zamanda oto koltuğu olarak kullanılıyor. 13 kg’ye kadar. Bebek arabası ise 22 kg’ye kadar olarak belirtilmiş. Belirtilen rakamların üstünde kullanmak da sorun değil. Gövdesi vs çok sağlam ve piyasadaki çoğu bebek arabasına göre sağlamlık artı kalite olarak önde. Ben E-Bebek’ten indirimde 13 bin liraya aldım.
Rumem M-Urass_Mom tam olarak aradığım şeyde bu oto koltuğuda olabilmesi teşekkür ederim ürünü inceleyeceğim bahsettikleri gibi bir ağırlık varmı peki kullanış açışomdan rahatmı veya kolay bir şekilde toplanıyor mu
M-Urass_Mom Rumem Travel sistemler bir tık daha ağır oluyor ama ekstra yoracak bir ağırlıkta değil. Ben kolayca katlayıp bagaja yerleştirebilecek kadar kaldırabilirim. Bebek ve anne için daha konforlu olunca (tekerleklerin büyük olması, şasesinin malzemesi vs.) biraz daha ağır gelebilir. Baston modeller örneğin çok hafif ama asla tercih etmem. Sürüşünü bir test etseniz anlarsınız beni
06Canan Rumem baby care almıştm 4 yıl önce kızıma şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum oda kullanır çok memnunum
wildwings09 Kraft Kenya. Pusetli, düğme ile tek elle kapanabiliyor, diğer travellere göre az yer kaplıyor, iç dolguları vs oldukça konforlu, tekerlekleri sağlam. Henüz dışarda kullanmadık ama aylarca araştırıp çoğunu canlı görüp inceleyip karar verdim