Gmznrrr Giiizem ` kızlar bende 35+6 yım bebek karnımda 10 gündür titreşim şekilde hareket ediyo belli aralıklarla yapıyo tabi telefon titremesi gibi korkuyorum yaşayan var mı
Af00 SelmaGmss gece sabit kalıp uzandığımız için amniyon sıvısı da sakin kalıyor bebek rahatlayıp hareketleniyor benimde öyle çok hoşuma gidiyo ama bazen uyutmuyor 😁
Lara_07 SK202024 benimde hareketi kesiliyor bazen korkuyorum yaylaya gittim bi hareketlendi sıcak sanırım omları da etkiliyor