kubranurleo İki gündür ara ara kasıklarımda regl sancısı gibi bir sancı girip çıkıyor. 10 saniye filan sürüyor. Düzenli değil. Gün içinde 4 5 kez oldu. Normalde hiç olmuyordu. Normal midir?
Glsnerbss kubranurleo 33+4 günlüğüz bizde aynı sıkıntı bende de oluyor endişe etme artık bebek büyüyüp baskı yaptığından kaynaklı 😍🥹
Derinmom kubranurleo ben de 33 hafta oldum bugün bildiğin aynı senin gibi kasıklarıma bir agrı giriyor sanki asagı dogru baskı oluyoe sonra geçiyor.