Sedasahin5 Arkadaşlar merhaba bebegim 3 ay 5 günlük oldu geceleri bebeği beslemek için uyandırmak gerekiyor mu yoksa kendiliğinden uyanmasını mi beklemek gerekiyor eğer uyandırmak gerekiyorsa beslenme kaç saatte bir olmalı bilgisi olan yazabilir mi ????
melike81_ Sedasahin5 benimkide 3 ay 9 günlük kendi uyanıyor acıkınca sadece mama ile besleniyor mamayla besleneen bebe cok uyur derler bide sabaha kada uykular haram oldu bana hey gidim 🥲