FyA Haftada gecen hafta çatı muayenesi yapıldı Şuan 38+4 e girdik yarın sabh kontrol var yine yaprmı çatı muayenesi
MorKelebek54 FyA sanmiyorum canim yapmiyolar diye biliyorum cunku. Ama sen ne olir ne olmaz temkinli git. Yani musait ol ne olur ne olmaz anladin sen ne demek istedigimi ☺️
iremd-1798 FyA ben 39+4 teyim. Her gittiğimde yapıldı. Bence yapılabilir bu yüzden siz tedbirli gidebilirsiniz. Sona yaklaştık bu yüzden her türlü kontroller yapılıyor
Angel161023 FyA kendinizi kastığınız için canınız yanıyordur 36. Haftadan beri her hafta çatı muayenesi oluyorum ben zerre acımıyor kendinizi kasmayın zaten saniyelik birşey
FyA Angel161023 ay benimki korkunçtu 😱😱😱 doktorm elini soktu bişi yoktu sonra elini içerde döndürdü açtrttı böyle ama varya yıktım ortalığı çığlık çığlığa kaldım sandalyeden hopladım resmen 🙄🙄🙄 bide kendimi telkin etcektim ama nerdeeee
Angel161023 FyA kız Allah seni ne yapmasın elini değil 2 parmağıyla bakıyor açı değiştirerek açıp kapatıyor bence ilişki daha çok can yakıyor 😂😂
FyA Angel161023 yok ya ilişkide dümdüz giriyor , ay bu fenaydıııı daha şoku atlatamadan yarın gene yapcak he 😱😱😱😱😒😒😒😒🥵🥵🥵🥵🙄🙄🙄🙄🥹🥹🥹