Svllkccc İniallah sorunsuz son haftaları görürsünüz. Ablasından kalma beşik, bebek arabası, oto koltuğu, mama sandalyesi herşey olduğundan sadece kıyafet alışverişi yapacağım bende. İlk gebelikte öyle oluyor, 2.de zaten büyük ihtiyaçlar evde olmuş oluyor. 😀