Bende ekimde doğum yapacağım. Artış marka aldım. İçi kısa kollu üstünün sabahlıgi var iki tane öyle takım aldım. Bir tanede gecelik gibi aldım kısa kollu. Hem hastaneler sıcak oluyor hemde bebeği emzirirken ten tene temasta filan insan ister istemez çıkarıp omzuna bi şey atıyor. Çantama da bi tane fermuarlı polar koyarım ne olur ne olmaz