Aden35_yn ben iki gebelikte devlette oldum sabah kan veriyorsun sonuçlar öğlene çıkıyor sonra doktor günü birlik yatış açıyor sana dogumhaneye gidiyorsun eşinin kan grubunun yazan bir belge istiyorlar ben ehliyet fotokopisi götürdüm onlar iğneyi aliyo yada sen gidip eczaneden alıyorsun ben ilkinde kendim aldım ikinici de onlar getirdi yatış yapılıyor iğne vuruluyor yarım saat duruyorsun sonra çıkıyorsun