Ozlemom123 Haftadayım şiddetli bel ağrısı ve sancım var nst de bir şey çıkmadı ama . Bu durumu yaşayan oldu mu ?
Mucihe Ozlemom123 37 haftada belim ağrıyordu hafif hafif ağrım olmadan 1 gün önce doktora gittim hiç bi sıkıntı yoktu neyse sonra doktoruma yazdım gel dedi kontrol edelim dedi doğuma alındım sancım 99du
Yzgl Ayni bende 37 haftaligim ve benimde bel kasik ve vajinada aniden vuran bı değişik sancı haftaya gidicem hastaneye bakalım o zamana kadar dayanacakmiyim
Merwee03 Mucihe merhaba benimde şuan şiddetli bel ağrım var ve vajinamda iğne batması var doğum yaklaşıyor olabilir mi 37 haftalık dün kontrole gittim bekleyeceğiz dedi doktor
Mucihe Merwee03 doğum bu herşey olabilir benim bel ağrısı vardı hafif hafif takip edin bence sağlıkla kucağınıza alırsınız inş