Bu sene mi aşırı sıcak yoksa hamilelikten mi bilmiyorum. Geceleri nasıl uyuyorsunuz? Resmen sıcaktan kafam bozuk sağlıklı düşünemiyorum bile. Normalde çok hareketli bir hamilelik geçirdim pilates yürüyüş hiç eksik etmedim. 38+3 oldum şu an her şeyi bıraktım, sıcaktan hiçbir şey yapamıyorum. Önerileriniz neler gece nasıl uyuyorsunuz