Eymenin_annesi06 2 buçuk aylık bebeğim var gündüzleri bişey yok ama akşamları emerken sanki dövüyormuşuz gibi ağlıyor, mememi sıkıyorum süt geliyor sütüm de var ama ağlıyor işte acaba sütüm mü yetmiyor doymadı için başına böyle bişey gelen var mı ne yapmalıyım