Birhayalimvr Tüp bebek anneleri merhaba 3 temmuzda transfer olmuştum hamile olduğumu öğrendim tahminen kese ve kalp atışını ne zaman duyarım? Ya da siz kaçta duydunuz? Stres yaptım biraz allahın izniyle herşeyin güzel gitmesi için dua istiyorum sizden 🥰
Kardelen_gungor1 Canım bende tüp bebekle hamile kaldım 20 haziran transfer tarihim ilk testimi 2 temmuzda yaptım yarın nasipse kalp atımı için randevumuz var 🥰 İlk testten 2 gün sonra tekrar test veriyorsun 12 gün sonra kalp atımı♥️♥️