zelis63 38+4 bugün dönmedi bebeğim 2. Hamilelik ilki normaldı bugün döndürmeye çalıştılar inanılmaz zordu o kadar çok ağrım oldu ki ona rağmen dönmedi haftaya pazartesi sezeryan verdiler korku heyecan hepsi bir arada benm gibi olan var mi 😒🙏
sb17 zelis63 35+2’de gittiğimde dönmemişti, bu hafta yine gidicem, dönmezse bana da verecek gün galiba
Esum48 zelis63 nasil,dondurmeye cakisiyorlar ki ben de 37 haftaligim haftaya kontrolde buyuk ihtimal gun vercek. Ters duruyor benim de.
Selensse zelis63 ya benimki baş aşağı ama gelmeye niyeti yok dedi sanırım kanalda mı değil o zaman bende pek anlamıyorum
zelis63 sb17 ben 35. De girmiştim dedi bu haftadan sonra çok zor öylede oldu bir sürü egzersiz hareket yaptım bana mısın demedi
Esum48 Busekrtl ters duran bebeklerde sorun oluyormus o. Kordon dolanmasina sebep oluyormus o kadar beklenmiyor
zelis63 Busekrtl ben yönelmedim canm yurtdışında yaşıyorum burda mecburi olmadıkça asla sezeryan yapmazlar zaten bebeğim büyümeye başladığımdan bu yana asla şekil değişmedi yani bugün elle müdahalede bile dönmedi ondan artk son çare gün verdiler popo geliş istersen normalde deneyebilirsn ama kafasının takılma riski var dedi bu riskide alamam🙄
zelis63 Esum48 canm elle kavradılar başından poposunu döndürmeye çalıştı çalıştılar ultrasyondan sürekli kontrolle ama olmadı malesef ve çok ağrım oldu
sb17 Esum48 en son hissediyorum dönmüş galiba dediğimde doktor poposu o aşağıda olan demişti)) ondan sonra hislerime güvenmez oldum)
zelis63 Selensse baş aşagı ise benmki doğumdan 1 saat önce kanala girmişti ilk oğlum o girer bide egzersizler var bak yap onları çok etki ediyor ben secde pozisyonunda popomu sağ sol sallamıştım kanala girmişti dene istersen
Esum48 sb17 anlasiliyor aslinda tam gogsumun altinda bi yumru sertlik oluyor kafasi 🤣🤣 bir de tekmeler asagida kasiklarda oluyor derinler de 🤣
sb17 Esum48 benimki çok nadir tekme atar, bi gidiyorum poposu aşağıda ayakları sağda, bi gidiyorum ayakları aşağıda😅 Ama sertlik yukarıda oluyor, herhalde dönmemiştir o zaman, 2 gün önce tekmesi de aşağıyaydı
Esum48 sb17 donmemistir o zaman 🤣 benimki 29dan beri ters artik profesyonel oldum hareketleri anlamak konusunda 🤣 37 haftaligiz hala ters 🤣
sb17 Esum48 bende de o haftalardan beri dönmedi galiba🤦🏻♀️ bende zaten zorunlu sezaryen ihtimali vardı, bebek te üstüne koydu o ihtimalin resmen
Esum48 sb17 29.haftada zaten sekli yavas yavas belli oluyormus kimisinin bas asagi kimisinin ters. Sonrasinda donmesi cok zor oluyormus
Busekrtl zelis63 Ay yok popodan olmaz zaten sen de zarar görürsün. Hayırlısı bu demek ki senin için, önemli olan sağlıkla kucağına alman
Selensse zelis63 o zaman kanala girmeden açılma falan olabiliyor mu yani sancı olup ? Çok teşekkürler bu arada