AAselinannesi06 Kızım 35 günlük ve sarılığımız hala geçmedi bol ve sık emiyor ilk kızım da 3 aya yakın sürmüştü anlayamıyorum doktor değerin düşük olduğunu söyledi bir sorun yok dedi ama 35 gündür geçmedi
Ebrulib AAselinannesi06 merhaba benim de 2 çocuğum da da oldu 3. Ye hamileyim sanırım bunda da olur ilkinde 3 ay sürdü ikinci de de o kadar sürmesin diye mavi ışığa yatırdık hastanede 1 günde düştü çok şükür
Mira__ AAselinannesi06 bizimki 4-5 ay sürdü en sonunda anne sütü sarılığı dendi sütümde iyi olmasına rağmen sık sıkda emziriyordum ilk 10 gün önemli demişti doktor ondan sonra geçti çok şükür