Beyazmelekkk Kızlar ilk ogrendiginizde adet kaç gün geçtiğinde beta hcg değerleriniz neydi ve nasıl başladı nasıl gitti yani ve cinsiyet ne oldu merak ettitm sadece bir tüyosu var mı bu işin
Rabia97 Beyazmelekkk hiç bir tüyo olmaz canım beta herkesin 2 günde 2 katı olması bekleniyor cinsiyetlim bi durum değil yani
sb17 Beyazmelekkk adetten 3 gün sonra 2153’tü, erkek. Ama cinsiyetle alakası yok, sağlıklı hamilelik olup olmadığıyla alakası var betanın
Hlimee Beyazmelekkk 137 ile öğrendim cinsiyet erkek Şöyle benim tüm ultrason da bebeğin kafası sağ da bacakları soldaydı Birde göbekte oluşan çizgi göbek deliğin üzerinden başlarsa erkek derler oda doğru oldu tuttu bende .
-incila- Oğlumda adetten 2 gün önce 7bin küsürdü. Şimdi adet günü 648di. Bakalım ne olacak cinsiyetimiz
Pamuk Beyazmelekkk Alakası yok 1 hafta erken gidersen az sayıyla 1 hafta geç gidersen fazla sayıyla öğrenirsin.Kizimi 7 oğlumu 9 ile öğrendim.
Denizkarci Beyazmelekkk reglimden 3 gün geçmişti beta sonucum 5072 çıkmıştı, cinsiyet için herhangi bir tüyosu yok🥰
Dilarabozdemir Beyazmelekkk kızımda adet günü 68 ile öğrendim bu hamileliğim de adet günü 4737 ile öğrendim cinsiyeti bilmiyorum
sweetmom_ Beyazmelekkk cinsiyet ile alakası yok diye biliyorum. Benim adetten 8 gün önce 18 ile öğrendim. Ama ilk defa bir şey duydum onu da doktordan çabuk görünen bebeklerin erkek olma ihtimali varmış
Sevcan62 Beyazmelekkk adetim gecikti 5. Gün gittim beta 1207 çıktı keseyi göremedik önümüzdeki hafta 12 binlere çıkmıştı keseyi gördük