Merhabalar herkese 9 haftalık hamileyim öncesinde de bağırsak rahatsızlığım olduğu için ayda 1 aşırı ishal ataklarım oluyor su kaybedecek seviyede. Reflor veya denflor probiyotikleri kullanan oldu mu ishal olduğunda acaba ben kullanıyorum doktorum birşey olmaz dedi ama yinede merak ettim