Esum48 Kizlar hastaneye kontrole gittigimde birkac dogum yapmaya gelen kisilerde emzirme yastigi gordum. Emzirme yastigi hastaneye goturulmeli mi ? Siz kullandiniz mi ?
Bguzeel Esum48 hastaneye götürmemiştim fakat evde çok kurtarıcım olmuştu. Bebek minik tam kavrayamıyosunuz kucaga sığmıyor falan derlen yastık aşırı iyi oluyodu
Bguzeel Esum48 kullanırdım ya dediğim gibi bebiş minnak olunca elde avuçta durmuyo🤣 o yastıkla daha pratik oluyo. Hastanede de bana verilen yastıgı destek yapıyodum. Hani illa taşımak istemezseniz🤔😏🤣
Bguzeel Esrashshshssh valla bana hediye gelmişti. Markası yoktu set içindeydi. Ama herhangi bi model farketmeksizin alabilirsiniz 🫶🏻 işinizi görecektir
Esum48 Esrashshshssh ebebekte emzirme seti var ben ondan aldim onlugu kol yastigi bi de emzirme yastigi var uygundu da fiyati
Churcill Esum48 ben ilk başlarda kullanamamıştım çocuğun üstüne çökmekten sırtım ağrımıştı 1 hafta 😂 daha sonra alıştık ikimiz de çok rahat oldu ama başlarda bebeği tutamadığım için kullanamadım eğer kendinizi alıştırırsanız çok rahat bişey
Bguzeel Esum48 ay yok bende seseryandım hiç etkilemiyo orayı. Beline doğru geçiyosun aksine belinde agrımamış oluyo.
Churcill Esum48 bildiğim kadarıyla sezaryen dikişi bayağı altta oluyo etkileyeceğini sanmam çünkü göğsün altında oluyo yastık
Azra8Engin Esum48 kurtarıcım oldu. Sezaryen den sonra kucağa alamadım canım acıdı. Zaten minicik birsey nasıl emzirecegini bilmiyorsun. Bence götür
aysemmi Ebebekte sadece kola takılan daha küçük bir yastık var ben de henüz kullanmadım ama iyi olacağını düşünüyorum hem yer kaplamıyor hem de dikiş durumu falan olursa ona baskı yapmaz diye düşündüm