Zeytin17 qusel sizde Eskişehir de yaptırdınız değil mi ? Ben de orada yaptırdım temiz çıktı ama içim hiç rahat değil yanlış çıkarsa diye
qusel Zeytin17 evet.neden yanlış çıksın? Koskoca tıp fakültesi.ben kızımda seneler evvel Ümraniye devlette yaptırdım gayette doğruydu. İçimde rahattı. Madem guvenmiyorsunuz keşke hiç yaptirmasaydiniz orda boşuna zaman kaybi
qusel Zeytin17 azarlamadim ama düşünceniz yanlış. Ozaman yaptirmasaydiniz guvenmediginiz bir testi demek istedim. Sonuçta maliyetli bı test
Neslihan_neva Sukrannn35 ben aldm dün sonucu.Bugun de ücretli nift testi yaptm net ve doğru bilgi için
sweetmom1_ Sukrannn35 hepsinde sonuçlar yüksek çkıyo ne gerek varki yaptırmaya hiçbitanesi yaptırmıcam detaylıya bile girmicem hatta ilk gebelğimde yaptırdıkta noldu stresten üzütnden 9 ay bebeime yansıdı boşna
Prmdkanneee Kızlar ikili test sonucu ne zaman çıkıyor ben 13+5te gidicem randevum öyle ama sonuç ne zamana çıkar