Kızlar son zamanlar asla geçmezken bir baktım ki doğurmuşum 🙈 ben 35 haftalıkken bebek hareketsiz diye doktora gittim. Oda nts falan baktı hersey normal çıktı. Bebeğin kafası kanala girmiş. Sonra benı ertesi günü tekrar çağırdı. Baktık ki hersey normal dedi kı bana şu tarihte gel. O sıra tabı nolur nolmaz dıye doktor cığer geliştirici vurdu ve ameliyat dosyalarını hazırlattı bana. 36+1 de tekrar gittim. Ultrasonda dedi ki çok asaagıda bebek bı alttan muayene edelim dedi sonra elle ettı muayene dedı ki resmen gelıyor bebek. Ben ve eşim çok telaş yaptık kontrol diye gıtmıstık çünkü. Doktor muayene edınce canım çok yandı çünkü benim zaten 2 cm açılmam varmış. Benı odaya aldılar doğum yapacağım fıkrıne kendımı alıştırdım🤣 Diğer oğlumla vedalaşamadan doğuma gireceğim ıcın üzgündüm birde cıdden kdndımı doğuma hazırlamamıştım. Benim odada suyum gelmeye başladı. Sonra benı ameliyathaneye götürdüler. Spiral iğne vuramadılar resmen sancılarım dakikada 1 e düştü. Meğerse benim açıklık 6 7 cm olmuş. Ama ilk doğum sezeryen diye doktor normal doğum düşünmedi hiç. Belden iğne hiç acıtmadı bu arada. İğneden sakın korkmayın. Cidden sadece size dedıklerı pozısyonda durun . Ben kesıgı hıssettım hafıften hemen soyledım sonra bısey yaptılar hıssetmsıdm. Hatta yatarken çok sıkıldım bıtse de odaya geçsem diye bekledim resmen. Bebegı hemen çıkardılar zaten yanıma koydular kokladım öptüm sonra bebegımı odaya aldılar daha sonra ben çıktım odaya. Kuveze girmedi şükür. Bana direk kahve ıc dediler beklemeden odaya geçince su ve kahve içtim. Ağrılarım oldu yalan söyleyemem ama sürekli Hemsıre çağırıp söyledim ağrılarımı onlar ağrı kesıcı vurdular. İki gece kalabılırsın dedıler ama ben bir gece kaldım hatta çıkarken de kalçamdan ağrı kesıcı vuruldu ağrım çok dedıgım ıcın. O şekilde taburcu oldum. Bugün doğum yapalı 8 gün oldu çok şükür gayet iyiyim. İlk günler zor oluyor ama kızlar yanı amelıyat sonuçta illa ki zorlukları olucak asla dayanılmıcak gıbı değil. Hatta bazılarının hiç ağrısı olmuyor. Benım vardı ağrılarım oda oturup kalkarken zorluyordu okadar. Uzun oldu biraz kusura bakmayın . Varsa sorularınız cevaplarım❤️😘