Ftmsre evet, geriliği ilerlerse alıcaz dedi, 2 kez bu sebeple erken doğum yaptım, çocuklarım gelişmediği ve gerilik ilerlediği için gebelik zehirlenmesine çevirdi. O yüzden doktorum geriliği 3 haftada devam eder gelişimi durmazsa 36-37 ye kadar beklerim, gerilik ilerler 3 haftayı geçerse 34 te alırım dedi.