IS_Z Lilnur ay hiç bi şey yok ya, yorumlardan gaza geldim sabahtan beri temizlik yapıyorum şimdi bi duşa gireyim bi tur daha denicem 😁
tiniminianne Esmasolmaz34 Dr a geldim kontrolüm vardı 2 cm açıklık varmış Dr muayene de akşam da gelebilir 3 gün sonra da ama çok vaktin yok dedi 🤭😥
Esmasolmaz34 tiniminianne yaa öyle mii bende bugün gittim suyun azalmış cuma tekrar gel dediiii bende yürüyüş veya egzersiz yapmaya devam etmeşı mıyım bılmıyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Crnsln Ben o videoyu bikaç kez yaptım ama gelmeyince gelmiyoo her gün 10 bin adım atıyoruz eşimle akşamları doktor bol bol yürü dedi ne açıklık var ne sancı ne başka bir şey ama o videoyu da yapıcam. Doğursak artıkkk
IS_Z Crnsln ya ben hiç yürüyemiyorum 🥺 bugün kendimi yürüyüş için zorlayıp kaldırabilirsem eşimi bi ayartmayı düşünüyorum 🤭 üzerine de gece tekrar hareketleri yapıcam bir de öyle denicem artık napim son 10 gün ama asla doğmayacak gibi hissediyorum
Crnsln IS_Z ay bende sen gibiydim adım atınca nefes nefes kalıyordum ama zorluyorum sonra alışıyorsun yer silmek çok iyi diyorlar onları dene bakalım
Crnsln IS_Z valla son haftalar doğurmak için güç geliyor sanırım hergün yürüye yürüye açılıyor bacakların nefesin mecbur 😁
Nlnmtn IS_Z evet ben de öyle evde sanciyi çekip 10 dk ya bir düşünce hastaneye gitmek daha saglikliymis erkenden gittiğinde hastanede suni sancı vs verilebiliyomus
ikiprensesannesi27 Aise-nur ben ilk gebeligimde çatı muayenesi açıklık fln bakilmamisti ama bu defa dr farklı baktı
ikiprensesannesi27 IS_Z benimki 3 kiloda kaldı dr kendisi başlatabilir doğumu daha fazla beklemek istemeyebilir😓 pazartesi de 40 oluyor artık
IS_Z ikiprensesannesi27 ya peki hiç sancı yokken bebeğin kafası kanalda değilken sancı verilse yine de doğum başlamaz mı ben anlayamıyorum bunu