Fatma0908 Rahim filmi çekilden sonra hamile kalan var mı? 1 yıldır bebek istiyoruz geçen ay rahim filmi çekildim tüplerim açık hiçbir sorun yok doktorum rahim filminden sonra hamilelik oranlarında artış görürüz biz dedi. Umutluyum 😔 inşallah bu ay olur bat 21 temmuz
mrp2023 Fatma0908 eşin hiç doktora gittimi acaba, benimde gebelik oluşmamıştı bende herşeye bakıldı sonra eşim dr gitti sperm sorunu çıktı
Tturcan Fatma0908 Ben varım canım hsg çekindikten 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim tüplerim de açıktı sorun yoktu
Verda9224 Fatma0908 Ben de 20 Haziranda çekildim oradaki doktor bana korunun ya da korunmayın demedi ama kendi doktorum en az 2 ay korunmalısınız dedi ve ben hiç korunmadım şuan için hamilelik olduğunu düşünmyrm ama reglim gecikti bi umut diyorum ben de filmden sonra kalanları duydum hayırlısı artık
NigarH bende rahim filmi cektirdigim ay hamile kalmisdim. Oglum su an 1 yas 6 aylik. Allah isteyen her kese kismet etsin. Oglumun 1 yasinda hamile kaldim ama dusukle sonuclandi. Su an yine 4 haftalik hamileyim cok shukur.
Tomurcuk123 Smyr0915 rahim filmi çekildiğinizz gün yoksa bir kaç gün sonra mi iliski oldu ben de yeni çekildim rahim filmi acab ne zaman ilişkim olmali ki
Mugey Hsg sonrası 2.ayda hamile kaldım. 29 haftadayım ikizlerimi bekliyorum 😀 yumurtalarım bu anı bekliyormuş😅
7bebekk Benim kuzenimde rahim filmi çekildi o ay hamile kaldı ondan öncesinde dış gebelik geçirmişti şimdi sıkıntısı yok şükür sağlıklı ilerliyor. Genelde evet hemen hamile kalınıyor hsg sonrası, çok kişide okudum burada, darısı başına inşallah 😍
Betulceeblog Fatma0908 Bende çok okudum böyle yaa regl olmayı bekliyorum çektireceğim bende 2 düşüğüm var genetik test yaptırdık 2-3 aya sonuçlanıyo o sürede gebe kalma dedi doktor hsg sonrası da korunmak zorunda kalacağım varsa öyle bir şans kaçıracağım :(
aleynayavz Fatma0908 kürtaj sonrası 3 aşılama, ilaçlarla tedavi vs olumsuz oldu. 5 sene sonra tekrar hsg çekildi 2 ay sonra ise hiç umudum yokken hamile olduğumu öğrendim 🌸
343437 Merhaba bu rahim filmini doktor uygun görür ise mi yaptırıyoruz ? Yoksa herhangi bi hastaneyi arayıp bunu yaptırmak istiyorum desem yaparlar mı
nurseda11 343437 genellikle 1 sene gebelik oluşmuyorsa dr öneriyor benim 2 sene oldu mesela artık çekelim hsg dedi. bende söylemiştim artık rahim filmi çekelim belki tüplerim kapalıdır diye ama temiz çıktı bana bi faydası olmadı canım hsgnin sadece tüplerin açık olduğunu ögrendim içimde bi şey kalmadı yani şüphe falan😪
nurseda11 Fatma0908 bende çektirdim canım 7,8 ay olucak hiç bi sorun yok tüplerin açık dedi dr ama 8 ay oldu nerdeyse ne gelen ne giden var 🥲
Didar1 Fatma0908 evet ben kaldim cok sukur su an 4 aylik hamileyim ve cevremde de var hsg sonrasi hamile kalan . rabbim isteyen herkese nasip etsin 💮