Tugbasab Gebeligimin 20.haftasindayim henuz doppler yaptirmadim doktorum randevu verdi bunun için ama araştırmalarıma göre kesin gerekli olmayan bir şey olduğu kanısına vardım. Size sorum hepiniz yaptırdınızmı sizce yapılmasi gereken bir sey mi ?
Minigimgeliyor Tugbasab ayrıntılıda yapmışlardı. Kan akışına baktılar bebek yeterli besleniyo mu diye. Şimdi de doktora her gittiğimde bakıyor kan akışına.