Arkadaşlar fazla ayakta durduğunuzda veya yorulduğunuz da sizin de kasığınız da ağrı oluyor mu? Bugün biraz fazla yoruldum sanırım sol kasığım da ayağa kalktığım da falan tam olarak sancı gibi de değil de farklı bir his oluyor anlatamıyorum. Çok yorulduğunuz da sizde de öyle mi?