Bir şey sormam lazım hanımlar. Peçeteye çizgi şeklinde kahverengi leke geldi şimdi. Adet tarihim benim hesabıma göre dündü. Ama uygulama yarın olarak gösteriyor. Yerleşme kanaması olması mümkün mü? Yoksa reglim mi sökülecek bilemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Bir de 4 gündür aşırı midem bulanıyor. Bu kadar erken belirti olmaz değil mi? Sat 26 Haziran.